24 אחוזים מכלל אוכלוסית סין משתייכים לדור הזד (ילידי 1990-2009 ) .328 מיליון צעירים סינים מאופיינים כחלק מדור בררן ומתמצא במגוון המדיות והפלטפורמות החברתיות , המסתמן להיות הדומיננטי בצריכת התוכן המקוון ואי קומרס.

הפלטפורמה הבידורית ביליבילי (NASDAQ:BILI) שהונפקה בתחילת שנה, פענחה את מה שדור הזד רוצה לקבל -ומשאיר אותם אונליין.

וידיאו סטרימינג , משחקי מחשב , קהילה שיתופית עם פיצ׳רים מעודכנים ,ומבחן בעל 100 שאלות על לזכות להיות רשום באתר .

נראה כי הושקעה מחשבה רבה בפרטים הקטנים שגורמים לצעירים בשנות העשרים לרצות להיות חלק מהקהילה של ביליבילי – מועדי הרשמה ספורים בשנה מייצרים הרגשה אקסלוסיבית ,קצב מהיר ותוכן דוקומנטרי משתלמים מאוד כשדור הזד הוא הצרכן העיקרי שלך , צרכן נאמן שישמח לשלם על מה שהוא אוהב .

עם צמיחה של 57% בהכנסות נטו  מרבעון קודם לסכום של 168 מיליון דולר   ,ו45 מיליון משתמשים רשומים ,צמיחה של 44% מאותה תקופה שנה שעברה ,יחד עם ההבנה שבימים של מלחמות סחר שינויים וסנקציות אין להסתמך על ערוץ אחד של הכנסות כמו משחקים , החברה מתפתחת ומכוונת להיות דומיננטית בכל שאר תחומי הפנאי שאותה מציעה .

להבדיל ממתחרותיה הגדולות , ביליבילי פרסמה את שיעורי השימור (retention rate ) של לקוחותיה המשלמים המגיעים ל80% , בעוד ״הויאה ״ (HUYA ) בחרה שלא לפרסם את הנתון ,אך ידוע שמספר משתמשיה החינמים בקושי מגיע ל .70%

התרחבותה והצלחתה של ביליבילי משכו את הענקיות ALIBABA  וTENCENT  להשקיע בחברה בחודשים האחרונים , שמבינות כמו רבות אחרות את ההזדמנות הגלומה בחברה שמצאה דרך לשמור על דור חמקמק ותובעני כמו דור ה.Zההכנסות של בילי מהפרסומות בלבד עלו ב302% ביחס לאותה תקופה בשנה שעברה

ניתן  להבין את העליה ב  1500% במספר המפרסמים בפלטפורמה ביליבילי (NASDAQ:BILI) ביחס לשנה שעברה , לאור  93 מיליון MAU (מספר משתמשים חודשיים) בחירה מובנת  כשנכנסים לזירה ריכוזית של דור שתשומת לבו  כה מבוקשת עם פוטנציאל עצום להכנסות עתידיות.