לפני כחודש פירסמה הפלטפורמה החברתית מומו (NADAQ:MOMO) את הדו”ח הרבעוני הרביעי לשנת 2018, שגם הוא בדומה לארבעת הדוחות שקדמו לו מדווח על צמיחה של 50% בהכנסות, אם לא יותר .

מי שכונתה “הטינדר” של סין, ממשיכה להתעלות על המתחרים עם מספרים מרשימים הודות להגדלת בסיס המשתמשים שלה ומשך הזמן שבו שוהים בה, כשמספקת משחקים, וידיאו, סטרימינג ומתנות וירטואליות לכל אלו שבאו למצוא אהבה.

מומו עושה את זה נכון עם 13 מיליון משתמשים בתשלום לעומת 7.8 מיליון משתמשים בהשוואה לאותו הרבעון בשנה שעברה.

החברה, כמו אחיותיה הסיניות, מבינה את חשיבות חווית המשתמש ואת משמעות הפיצ׳רים והממשקים העדכניים על מנת לשמר את הדור הצעיר והבררן בתוך האפליקציה לכמה שיותר זמן ובכך להגדיל את הסיכוי שישלם עוד כסף.

בין אם דרך מתנות שהצופים יכולים להעניק לסטרימרים שמעלים את הוידאו (מומו מתחלקת בהכנסות אלו עם הסטרימרים עצמם), ובין אם דרך משתמשי פרימיום לשירות הדייטינג שלה שמציע התאמות מדויקות יותר וחשיפת הפרופיל של המשתמש ליותר אנשים.

עם יתרת מזומנים מכובדת של 1.5 מילארד דולר ורווח למניה של 0.59, ניצחה מומו את תחזיות האנליסטים מתחילת השנה בעקביות כל רבעון בשנה אשתקד. מומו נסחרת במכפיל 18.2 ובמכפיל עתידי של 10.9, בעוד המכפיל הממוצע לתעשיה עומד על כפול מזה, גם בנתוני הצמיחה עוקפת מומו את המתחרים עם PEG  העומד על 0.53 בממוצע לעומת 2.43

הכנסותיה של מומו לשנת 2018 עלו ב51% לעומת שנה שעברה והגיעו ל1.95 מילארד דולר .

החברה דיווחה על הכנסות מרבעון האחרון של 559 מיליון דולר, עליה של 50% מאותו רבעון בשנה שעברה .גם רווחיה עלו מאותו רבעון שנה שעברה והגיעו לסכום של 96 מיליון דולר.

צניחתה הדרסטית של מחיר המניה  מוסבר נוכח הירידה בשאר הסקטור הטכנולוגיה הסיני .

למעט ממשלת סין העלולה בכל רגע ״לסגור את השאלטר״ לספקיות הסטרימינג, ולנוכח עמידתה של מומו במגבלות הקשות עד כה, נראה כי מומו ממשיכה להרחיב את חווית המשתמש בפלטפורמה יחד עם השירותים שמציעה ולספק נתונים מרשימים.