המהפכה הדיגיטלית מציגה: שירות לקוחות מדהים

המהפכה הדיגיטלית מציגה: שירות לקוחות מדהים

מחפשים חברת טכנולוגיה מתקדמת, שקצב הצמיחה שלה גדל, שיעורי הרווחיות שלה צומחים ויש לה פוטנציאל חדירה עצום לשוק? יש לנו חברה בשבילכם: FIVE9 (טיקר FIVN).
החברה היא אחת ממובילות תעשיית התוכנה המיועדת למרכזי שירות, מבוססת ענן ומוכרת את הפתרון שלה במודל “תוכנה כשירות” – SaaS.

בעבר, מרכזי השירות היו בנויים משורות על גבי שורות של עמדות קיוביקל (תא משרדי) בהן ישבו נציגי שירות לקוחות עם אוזניות ומיקרופונים, שקיבלו שיחות ממרכזייה והשתמשו במקרה הטוב בתוכנה בסיסית עם תסריטי שיחה אפשריים. גם כיום, שיחות טלפוניות מהוות ערוץ פנייה מרכזי, אבל החברות מתמודדות גם עם פניות משפע מקורות דיגיטליים: אימיילים, פייסבוק, וואטסאפ ועוד. הקלות והזמינות שבביצוע הפניות, מגדילות מאוד את האתגר שבהתמודדות עם הלקוחות.

FIVE9 מציעה ללקוחותיה פתרון חדשני לניהול המענה במרכזי השירותים שלהם ללקוחות. המערכת של החברה מבצעת אינטגרציה מלאה עם כלל תוכנות הניהול הגדולות של החברות כגון Salesforce, Microsoft, Zendesk ו-ServiceNow. בכך, היא מאפשרת לנציגים גישה, בהתאם לצרכים שלהם, למידע ממחלקות אחרות כגון מכירות, שיווק וכספים. מאחר שהשירות יושב בענן, את המענה יכולים לספק נציגי שירות שמחוברים למערכת מכל מקום – מהבית או מארץ אחרת, שבה עלות כוח האדם זולה בהרבה.

הטכנולוגיה של החברה היא חכמה ומשלבת AI כדי לשפר את השירות שהמוקדנים נותנים ללקוחות באמצעות המידע שנצבר. מידע זה, מאפשר גם לבנות סוכני שירות רובוטיים, לצורך מתן מענה ללקוחות, שנבנה מתסריטי שיחה בעבר ולהימנע מניג’וס מיותר ללקוחות.

החברה צומחת בקצב מדהים. מגפת הקורונה רק האיצה את הקצב בו חברות במשק משלבות פתרונות טכנולוגים חדשים מהסוג שהיא מציעה, במטרה לשפר את השירות שהן מעניקות, ועל מנת לאפשר לנציגי השירות לעבוד מרחוק. בדוחותיה האחרונים לרבעון Q-1 2021, החברה רשמה צמיחה שנתית של כ-40% במספר המנויים המשלמים ובכ-45% במכירות שהסתכמו בכ- $138 מיליון, גבוה בכ-12.5% מציפיות האנליסטים.

העתיד של החברה נראה ורוד. היא מצליחה להשיג חוזים ארוכי טווח עם לקוחות חדשים ומשמעותיים, דבר המגדיל את ה-Backlog (מלאי הכנסות עתידי) שלה. החברה משקיעה כספים רבים במחקר ובפיתוח, פועלת באגרסיביות כדי לחדור לשווקים חדשים בעולם (בעיקר במזרח ובאמריקה הלטינית) ומרחיבה את יכולות התוכנה שלה.

להערכתנו – החברה ממוקמת היטב בצומת מרכזית של מספר טרנדים משמעותיים – ובהם הטרנספורמציה הדיגיטלית, עבודה מכל מקום, ושימוש מוגבר בתוכנות מבוססות ענן ואינטליגנציה מלאכותית. לדעתנו, מגמות אלה נמצאות עדיין בשלבים ראשוניים בלבד, וקצב הצמיחה שלהן צפוי לגדול בצורה אקספוננציאלית.

מניות טכנולוגיה הצומחות בשיעורים גבוהים נהנו ממומנטום חיובי מאוד בשנים האחרונות ובמיוחד בשנת 2020, דבר שהוביל אותן להיסחר בשוויים ובמכפילים גבוהים מאוד. בשבועות האחרונים, המומנט עבר להיות שלילי ומניות רבות ירדו בעשרות אחוזים. מניית FIVN נסחרת בכ-20% מתחת למחיר השיא, למרות שפעילותה של החברה לא נפגעה והיא ממשיכה לצמוח בקצב גבוה מאוד. ייתכן, שמדובר בהזדמנות ששווה לשים אליה לב.

נתונים 19/04/2021 FIVN
מחיר מניה בדולר 173.69
שווי שוק במיליוני דולר 11,645
P/E מכפיל רווח אין
FP/E מכפיל רווח עתידי (12 חודשים) 151
P/S מכפיל מכירות 21
EV/S מכפיל שווי פעילות למכירות 24.8
סה”כ מכירות 12 חודשים (TTM) במיליון דולר 478
צמיחת מכירות 12 חודשים 37.05%
חוב פיננסי במיליון דולר 653
מחיר יעד ממוצע 210
המלצות קניה 16
המלצות החזק 4
המלצות מכירה 1
 
אין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות בידי יועץ השקעות בעל רישיון עפ”י דין המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. החברה מחזיקה ו/או עשויה להחזיק ו/או למכור במסגרת פעילותה השוטפת, ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים של החברה הנסקרת, והיא עשויה לקיים קשרים עסקיים נרחבים ומגוונים עם החברה הנסקרת, למועד מסמך זה ו/או במועדים אחרים, הכל כמפורט לעיל ובין היתר משום כך ולאור האמור לעיל עשוי להיות לחברה ו/או נושאי המשרה שלה ו/או מנהליה ו/או עובדיה ו/או מי מטעמה עניין אישי בנכסים ו/או בחברות ו/או בניירות הערך המוזכרים בכתבה. אין בתשואות העבר כדי להבטיח תשואות דומות בעתיד.

כתיבת תגובה