מניית “יאללה גרופ”: הצלחה ענקית, פוטנציאל גדול

מניית “יאללה גרופ”: הצלחה ענקית, פוטנציאל גדול

רוב אזרחי העולם המערבי (וגם רבים במדינות מפותחות במזרח) חיים במצב בו המהפכה הדיגיטלית מתדפקת על דלתם מכל כיוון – והגישה לשירותים שהיא מציעה, פשוטה וזולה יחסית. במדינות מתפתחות רבות, המצב שונה. זה יקח זמן, אבל בסופו של דבר המהפכה הדיגיטלית צפויה להגיע לכל מקום – ושווה לשים לב לחברות שפועלות במדינות אלו ומתכננות לנצל את ההזדמנויות שטמונות בהן.

אחת מהחברות המרתקות בעולם המתפתח, היא חברת Yalla Group (טיקר: YALA )  שהוקמה בשנת 2016 בדובאי שבאיחוד האמירויות. Yalla Group פיתחה רשת חברתית מבוססת קול ופלטפורמת בידור המיועדת לדוברי השפה הערבית, בעולם כולו ובעיקר  למזרח התיכון וצפון אפריקה (MENA – Middle East and North Africa). באזור זה יש מנהג מקובל שנקרא “Majlis” שהוא מפגש חברתי של משפחות, חברים ושכנים – המשלב קשרים חברתיים, מתן מתנות ומשחקים. החברה מנסה לאפשר לבצע את המפגשים האלו בצורה דיגיטלית.

האפליקציה שלה היא מהפופולריות ביותר באזור MENA, וברבעון הראשון של שנת 2021 כ-18.8 מיליון משתמשים ביקרו בה בממוצע בכל חודש. הם בילו בה כ- 439.8 מיליון שעות ושיחקו כ 410.6 מיליון סבבי משחק. בסה”כ לחברה יש כ- 5.8 מיליון משתמשים משלמים.

נכון לשנת 2020, כמעט 280 מיליון איש באזור MENA נהנו מגישה לאינטרנט אלחוטי, כ-45% מהאוכלוסייה בלבד. גם בגזרת השימוש בסמארטפון, האזור  נמצא בפיגור יחסי ורק 66% מחזיקים בטלפון חכם. ע”פ ההערכות, עד לשנת 2025 כ-250 מיליון משתמשים חדשים,  צפויים להתחיל ולהשתמש במכשירים חכמים.

להלן מספר נתונים חשובים על השוק ועל השימוש באפליקציה:

עד לשנת 2025, אנליסטים צופים כי אזור ה-MENA צפוי להגדיל את כמות צריכת התוכן הדיגיטלי פי חמש.

בשנת 2020 הוצאו על פרסום כ-6.5 מיליארד דולר באזור MENA, וכ-70% מהוצאות הפרסום בוצעו במדיה הדיגיטלית, כאשר כ-30% מתוכן בוצעו באמצעות רשתות חברתיות. המגמה ברורה, בדומה למדינות המערביות, מתרחש מעבר מפרסום באמצעים הישנים  כדוגמת  רדיו וטלוויזיה לפרסום באמצעים דיגיטליים.

להלן נתונים משמעותיים מדוחות החברה:

  • הכנסות החברה צמחו בשנת 2018 בכ-8% מ-42.4 מיליון דולר ל-63.5 מיליון דולר.
  • ב-2020 שהיא שנת הקורונה, הכנסות החברה התפוצצו, עלו בכ-112.6% והסתכמו בכ-134.9 מיליון דולר.
  • במהלך הרבעון הראשון בשנת 2021, כמות המשתמשים החודשית הממוצעת צמחה מכ-6.1 מיליון ברבעון המקביל ב-2020 לכ-18.8 מיליון. בנוסף, כמות המשתמשים בתשלום צמחה בכ-260% מכ-1.6 מיליון לכ-5.8 מיליון משתמשים.
  • החברה הודיעה באחרונה כי תחל בתוכנית רכישת מניות עצמית (Buy Back) בסכום של כ- 150 מיליון דולר.

מניותיה של החברה הונפקו בחודש ספטמבר בשנת 2020 בבורסת “NYSE” במחיר של כ-7.5 דולר. ב-11 בפברואר 2021 מחיר המניה הגיע לשיא של כ-40.6 דולר, המציג עלייה של כ-480% בין השאר בעקבות הדוחות השנתיים המצוינים. היום, מחיר המניה עומד רק על כ- 19.3 דולר.

הירידה האחרונה במחיר המניה ממצבת אותה בתמחור נמוך יחסית. מכפיל הרווח העתידי של החברה נאמד בכ-16 כאשר אנליסטים צופים כי הכנסות החברה צפויות לצמוח בכ-50% בכל שנה במשך חמש השנים הבאות. בשונה מחברות טכנולוגיה צומחות רבות, החברה רווחית ומאזנה נקי מחובות.

אנו מאמינים במהפכה הדיגיטלית ומחפשים כל הזמן סיפורים חדשים של חברות שעשויות להניב תשואות יוצאות דופן. Yalla יכולה בהחלט להיות סיפור שכזה.

נתונים 27/06/2021 YALA
מחיר מניה בדולר 19.61
שווי שוק במיליוני דולר 2,822
P/E מכפיל רווח אין
FP/E מכפיל רווח עתידי (12 חודשים) 16
P/S מכפיל מכירות 14.6
EV/S מכפיל שווי פעילות למכירות 13.5
סה”כ מכירות 12 חודשים (TTM) במיליון דולר 181.5
צמיחת מכירות 12 חודשים 112.6%
חוב פיננסי במיליון דולר אין
מחיר יעד ממוצע 0
המלצות קניה 30
המלצות החזק 2
המלצות מכירה 1
0

 

אין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות בידי יועץ השקעות בעל רישיון עפ”י דין המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. החברה מחזיקה ו/או עשויה להחזיק ו/או למכור במסגרת פעילותה השוטפת, ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים של החברה הנסקרת, והיא עשויה לקיים קשרים עסקיים נרחבים ומגוונים עם החברה הנסקרת, למועד מסמך זה ו/או במועדים אחרים, הכל כמפורט לעיל ובין היתר משום כך ולאור האמור לעיל עשוי להיות לחברה ו/או נושאי המשרה שלה ו/או מנהליה ו/או עובדיה ו/או מי מטעמה עניין אישי בנכסים ו/או בחברות ו/או בניירות הערך המוזכרים בכתבה. אין בתשואות העבר כדי להבטיח תשואות דומות בעתיד.

כתיבת תגובה