אי אפשר לדבר היום על אופנה מבלי להזכיר את בית האופנה מייקל קורס. החברה שנוסדה בשנת 1981 על ידי המעצב האמריקאי מייקל קורס, שולטת כיום בשוק מותגי היוקרה. לאחר שנים של עליות ומורדות שכללו אף פשיטת רגל אחת (1993), החברה פועלת כיום כחברת החזקות שבבעלותה מותג הנעליים והאופנה JIMMY CHOO, מותג  MICHAEL KORS ולאחרונה רכשה גם את בית האופנה האיטלקי Versace, בסכום לא מבוטל של 2.1 מיליארד דולר. בנוסף, במסגרת הסדרי רישוי המוצרים, החברה מאפשרת לצדדים שלישיים לייצר ולמכור מוצרי מותרות, לרבות שעונים ותכשיטים, בשמים ומשקפיים, תוך שימוש בסימני המסחר של החברה.  הרכישה של JIMMY CHOO בשנה שעברה בסכום של 1.2 מיליארד דולר והרכישה האחרונה של Versace הינן חלק מתוכנית הרכישות שעומדות על סדר היום. לפי מנכ”ל החברה, מיקוד ההנהלה הינו על רכישת מותגי אופנה עילית שיתרמו לפיתוח פרוטפוליו המותגים הקיים ויחזקו את האיתנות הפיננסית.
ברבעון האחרון הכנסות החברה הסתכמו ב- 1.25 מיליארד דולר, זינוק של  9.3% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי הסתכם ב-763.1 מיליון דולר ( 60.9%) לעומת 690.8 מיליון דולר ( 60.2%) ברבעון מקביל אשתקד. הרווח הנקי המתואם עמד על 192.5 מיליון דולר או 1.27 דולר למניה בדילול מלא, לעומת 204.5 מיליון דולר או 1.33 דולר למניה בדילול מלא, בשנה הקודמת.
בשורת ההכנסות החברה פספסה את צפי האנליסטים, אך בשורת הרווח החברה הצליחה דווקא להכות את התחזית. הרכישות האחרונות, למרות הביקורות על המחיר הגובה ששולם, מסמנות את הכיוון אליו שואפת החברה להגיע, בניית קונגלומרט אופנה בדומה ל- LVMH (Doir, Hennessy ,Louis Vuitton Céline ועוד מותגים רבים וטובים). לאחר הדוחות האחרונים והרכישה של Versace שווי החברה נחתך, כך שכיום החברה נסחרת במכפיל נוכחי של 9.89, זאת לעומת LVMH שנסחרת במכפיל 21. מכפיל המכירות גם כן זול משמעותית ועומד על  1.12, זאת לעומת יותר מכפול ב-LVMH התמחור הזול בהשוואה למתחרים הינו תוצאה של חששות המשקיעים מהצמיחה העתידית במותגים הקיימים והרכישות האחרונות שיתכן שהיו יקרות מידי.