You are currently viewing שווה להכיר: המותגים שמככבים אצל צעירי ארה”ב

שווה להכיר: המותגים שמככבים אצל צעירי ארה”ב

ניהול השקעות חכם מחייב מחקר רב ומעקב שוטף, על מנת לנסות ולאתר שינויים ארוכי טווח בסקטורים ובמניות. למשל – באמצעות מבט על התפתחות הרגלי הצריכה של דור ה-Z, שצפויים לעצב את הכלכלה בעתיד. הרגלים אלו כבר משפיעים על מספר לא קטן של מניות. בעתיד, ככל שילדי דור ה-Z יתבגרו ויצברו כוח כלכלי, השפעתם תגדל. 

באחרונה פורסם סקר של בית ההשקעות PIPER/SANDLER שנערך בקרב 10,000 בני נוער המייצגים את כלל האוכלוסייה בארה”ב, ממנו ניתן ללמוד לא מעט. 

להלן עיקרי הדו”ח 

  • אמזון הוא אתר הקניות מספר אחת (מעל 52%). 
  • נייקי ממשיכה להוביל במקום הראשון בקטגוריית הלבוש (לא רק הנעלה). 
  • מותג בגדי היוגה והספורט “לולו למון” מטפס חזק למעלה בדירוג. 
  • 14% כבר צורכים תחליפי בשר. 
  • 87% מדור ה-Z מחזיקים במכשיר אייפון (כיום נתח השוק של אפל עומד על 45% בלבד). 
  • דור ה-Z מחלק את זמן הווידאו שלו באופן הבא – נטפליקס 32% ואחריו יוטיוב עם 30%. 
  • סנפצ’ט היא הרשת החברתית האהובה על דור ה-Z ואחריה טיק טוק ואינסטגרם. 
  • המודעות החברתית של ילדי דור ה-Z גוברת בעיקר בכל הקשור לאיכות הסביבה ולשוויון חברתי. 
  • הסלבריטי המוביל הוא אדם סנדלר והמשפיעה החשובה היא אמה צ’מברליין.

מאפייני הנסקרים

תמונה 1

עוד נתונים על מותגי לייף סטייל גלובליים, לצד השליטה המובהקת של נייקי

  1. המותג “קונברס” צובר תאוצה והפופולריות שלו הולכת וגדלה.
  2. גם “קרוקס” עולה בסולם הפופולריות בהשוואה לסקר דומה שנערך בעבר.
  3. המותג “לולו למון” זוכה לפופולריות רבה אצל צעירות בעלות הכנסה גבוהה.
  4. המותג האהוב “ואנס” עדיין מדורג בצמרת אבל נחלש ביחס לעבר.

תמונה 2

טכנולוגיה ותקשורת – מי עוד מתחזקת מלבד אפל?

  1. פייפאל היא כלי התשלומים המועדף על הצעירים אונליין
  2. הפתרון של חברת “סקוור” צובר תאוצה ומתחזק בקרב צעירים

תמונה 3

מזון ומשקאות – מה הדור הצעיר אוהב לאכול ולשתות?

  1. רשת המזון המהיר “צ’יפולי” שנמצאת במקום גבוה בקרב צעירים עם הכנסה גבוהה נמצאת במגמת התחזקות.
  2. סטארבאקס עדיין שומרת על אהדה גבוהה, אבל לא משחזרת את ימי השיא של המותג.
  3. מקדונלדס שומרת גם על יציבות בקרב הצעירים ומנסה להתרחב לקהלים חדשים בעזרת שימוש בסלבס.

אין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות בידי יועץ השקעות בעל רישיון עפ”י דין המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. החברה מחזיקה ו/או עשויה להחזיק ו/או למכור במסגרת פעילותה השוטפת, ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים של החברה הנסקרת, והיא עשויה לקיים קשרים עסקיים נרחבים ומגוונים עם החברה הנסקרת, למועד מסמך זה ו/או במועדים אחרים, הכל כמפורט לעיל ובין היתר משום כך ולאור האמור לעיל עשוי להיות לחברה ו/או נושאי המשרה שלה ו/או מנהליה ו/או עובדיה ו/או מי מטעמה עניין אישי בנכסים ו/או בחברות ו/או בניירות הערך המוזכרים בכתבה. אין בתשואות העבר כדי להבטיח תשואות דומות בעתיד.

כתיבת תגובה