גובה, משקל, מבנה כתפיים, אזורים שתרצו להצניע או להבליט, בד מועדף, מקום עבודה, גזרת ג׳ינס וגם הצבע שבחיים לא תלבשו הם רק חלק קטן מן הנתונים שחברת סטיץ׳ פיקס (NASDAQ:SFIX) מקבלת מהמשתמש לפני שהאלגוריתם שפיתחו ירכיב את הקופסא עם האאוטפיט האידיאלי עבור הלקוחות שלה, 3 מיליון במספר נכון להיום ברחבי ארה״ב .

נשמע כמו הצצה לעתיד, אך בדומה לנטפליקס, סטיץ׳ פיקס מבוססת על קומבינציות ומידע נתונים (data science) המאפשר לה דרך ממשק ידידותי להרכיב את התלבושת שתתאים ללקוח בצורה האידיאלית, שתגיע לדלת ביתו בתדירות שיבחר, לפי התקציב המתאים לו ולבחור מה להשאיר ומה להחזיר לחברה במשלוח חינם.

החברה עובדת עם אלפי סטייליסטים ומאות מותגים, ביניהם מותגי פרימיום ופונה לכל קהלי היעד בהנחה מושכלת שטיול בקניון והרכבת ״לוק״, יחד עם קיטלוגים של לבוש ל״אשת עסקים״, ״ספורט אלגנט״ וקטלוגים שונים הם נחלת העבר (דמיון לנטפליקס עם תת הקטגוריות המורכבות יותר מאשר דרמה, קומדיה ומתח) והעתיד הוא אי קומרס, אנליטה מדויקת ואפליקציה אינטואיטיבית.

שווי החברה הינו 2.7 מיליארד דולר, החברה נסחרת במכפיל 61, ישנה עליה בהכנסות הרבעוניות של 25% לעומת אשתקד, רווח גולמי של 43.7% בשנה שעברה, שמשמעותית גבוה יותר מהרבה חברות מיינסטרים כמו מייסיס (MACY’S) גאפ (GAP) וקוהלס (KOHL’S)

סטיץ׳ פיקס מרחיבה את מגוון קהלי היעד שאליהם היא פונה ואת קו המוצרים שלה ומגיעה לתוצאות התאמה גבוהות יותר ויותר ככל שאוספת יותר דאטא. המודל העסקי שלה חדשני ומבריק ומי יודע אם תהיה הראשונה למחוק את השאלה היומיומית של ״מה אני אלבש היום״.